Ετικέτες

Ετικέτες

Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

paintings and pencil drawings Florence 1996 - 2001





















''La teiera di Carlo e mama Pia'' - acrylic on canvas - 2001










my text for the ''Magic Carpet Ride'' exhibition - Ekfrasi Gallery, Athens, Greece 2015





https://issuu.com/ekfrasigallery/docs/magic-carpet_catalog_5-29-15

Coco like her - my works

acrylic paint on canvas 14,6x20,7 cm 

                                               inkjet print and acrylic on canvas 14,6x20,7cm 


                      acrylic on canvas 21 x 29.7 cm -  inkjet print - acrylic on canvas 21 x 29.7 cm


acrylic paint on canvas 14,6x20,7 cm

acrylic on canvas 29.7x 21 cm



acrylic on canvas 14,6x20,7cm and  inkjet print 

acrylic paint on canvas 14,6x20,7 cm

acrylic paint on canvas 14,6x20,7 cm

                                          inkjet print and acrylic on canvas 14,6x20,7 cm

inkjet print and acrylic on canvas 14,6x20,7 cm

acrylic on canvas 120x60 cm

acrylic on canvas and plastic 


Coco σαν εκείνη - Coco like her Lola Nikolaou gallery 2013

My text about the  exhibition : Coco like her -Lola Nikolaou gallery 2013

 COCO   ΣΑΝ ΕΚΕINH

  Style is the difference,
  a way of doing, 
  a way of being done.

  Bukowski


Σ' αυ­τές τις μέ­ρες κρί­σης, πο­λι­τι­κής, κοι­νω­νι­κής και κυ­ρί­ως προ­σω­πι­κής, ό­που οι α­ξί­ες και οι πα­γι­ω­μέ­νες αν­τι­λή­ψεις κα­ταρ­ρέ­ουν, ευ­και­ρί­α εί­ναι να α­να­θε­ω­ρη­θούν τα μέ­χρι πρό­τι­νος συγ­κε­κρι­μέ­να μον­τέ­λα στά­σε­ως ζω­ής και να δο­θεί βα­ρύ­τη­τα στα ση­μαν­τι­κά.

Η ποι­ό­τη­τα, η κομ­ψό­τη­τα, το στυλ, δεν εί­ναι ζη­τή­μα­τα που α­παι­τούν ιδιαίτερη οι­κο­νο­μι­κή ά­νε­ση. Α­παι­τούν ό­μως κοι­νω­νι­κή και πο­λι­τι­στι­κή καλ­λι­έρ­γεια, α­παι­τούν ευ­γέ­νεια ψυ­χής  και μέ­τρο. Α­παι­τούν δου­λειά, κό­πο, βι­βλί­α, πολ­λά βι­βλί­α. Α­παι­τούν α­νοι­χτά μά­τια, αυ­τιά και ορ­θά­νοι­χτες καρ­δι­ές. Α­παι­τούν μύ­τη. Να ο­σφρανθού­με και­νού­ρι­ες, πρω­τό­τυ­πες λύ­σεις, ο­ρά­μα­τα-α­ρώ­μα­τα.

Στην πα­ρού­σα έκ­θε­ση ε­πι­χει­ρεί­ται να με­λε­τη­θεί έ­να σύμ­βο­λο της μό­δας, η Coco Chanel. Το τόλ­μη­μα έγ­κει­ται στο να α­πο­δo­θεί μια αρ­χεια­κή συλ­λο­γή αι­σθή­σε­ων. Οι καλ­λι­τέ­χνες κα­λούν­ται να α­πο­δώ­σουν την αί­σθη­ση που έ­χουν για τα συ­νώ­νυ­μα αυ­τού του προ­σώ­που, της Coco.
Ποι­α εί­ναι τα συ­νώ­νυ­μα;
Πώς μπο­ρεί κά­ποι­ος να α­πο-δώ­σει την αί­σθη­ση της ΚΟΜΨΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΑΠΛΟΤΗΤΑΣ,ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ που δεν συν­δέ­ε­ται με το χρή­μα αλ­λά με τη γε­νι­κό­τε­ρη φι­λο­σο­φί­α ζω­ής;

Η κα­μέ­λια, μια σει­ρά πέρ­λες, έ­να λευ­κό που­κά­μι­σο, προ­σο­χή στη ρα­φή. Προ­σο­χή ό­χι στην πο­σό­τη­τα αλ­λά στην ποι­ό­τη­τα των υ­λι­κών. Εμ­μο­νή με την τε­λει­ό­τη­τα. Συ­νέ­πεια. Δου­λειά, πολλή δου­λειά. Πέν­τε στα­γό­νες ά­ρω­μα.

Η Coco α­πο­τε­λεί σύμ­βο­λο κομ­ψό­τη­τας και ε­ξαι­ρε­τι­κής ευ­φυ­ΐ­ας. Α­πεγ­κλώ­βι­σε τις γυ­ναί­κες α­πό στε­ρε­ό­τυ­πα ε­πα­νε­φευ­ρί­σκον­τας τη θη­λυ­κό­τη­τα, την πο­λυ­τέ­λεια, την κομ­ψό­τη­τα μέ­σα α­πό προ­ο­δευ­τι­κές σχε­δι­α­στι­κές προ­τά­σεις, τολ­μη­ρές για την ε­πο­χή, αλ­λά πάν­τα με τρο­με­ρή αι­σθη­τι­κή. Έ­δω­σε έμ­φα­ση στο α­πλό, το ου­σι­α­στι­κό και το ε­πε­ξερ­γά­στη­κε με υ­πο­μο­νή ώ­ρες. Το ρού­χο αν­τι­με­τω­πί­στη­κε α­πό ε­κεί­νη σαν προ­έ­κτα­ση ό­χι μό­νο του σώ­μα­τος αλ­λά και του γυ­ναι­κεί­ου μυα­λού. Η γυ­ναί­κα χει­ρα­φε­τή­θη­κε και η Coco έ­κλε­ψε α­πό την αν­τρι­κή γκαρ­ντα­ρόμ­πα το κου­στού­μι, αλ­λά στό­λι­σε τα ρού­χα της με κα­μέ­λι­ες. Έ­κο­ψε τα μαλ­λιά της κον­τά, φό­ρε­σε ό­μως μπα­λα­ρί­νες. Ε­πα­νε­φηύ­ρε την κομ­ψό­τη­τα μέ­σα α­πό την ά­νε­ση και την α­πλό­τη­τα. Έ­δω­σε στη γυ­ναί­κα έ­να κέ­λυ­φος δύ­να­μης συγ­κε­ρα­σμέ­νο πάν­τα με θη­λυ­κό­τη­τα και υ­πό­γει­ο, ε­σω­τε­ρι­κό ε­ρω­τι­σμό.

Το παν­τε­λό­νι, το σα­κά­κι, αν­τρι­κά α­ξε­σου­άρ, το μι­κρό μαύ­ρο φό­ρε­μα, η κα­μέ­λια, οι πέρ­λες, τα τρί­α βα­σι­κά της χρώ­μα­τα το μαύ­ρο, το λευ­κό, το σο­μόν. Πολ­λές α­λυ­σί­δες, πλεγ­μέ­νες συ­χνά με δέρ­μα. Έ­νας ε­ρω­τι­σμός ευ­φυ­ής κι α­νά­λα­φρος.


Ι­δέ­α-ε­πι­μέ­λεια

M­α­ρί­α Κα­ρα­χρή­στου   Ει­κα­στι­κός - K­α­λών Τε­χνών Φλω­ρεν­τί­ας,
Msc στον Aρ­χι­τε­κτο­νι­κό Σχε­δια­σμό ΠΘ


Χω­ρο­θε­τι­κή ε­πι­μέ­λεια  

Αθανάσιος Οι­κο­νό­μου Αρχιτέκτων Μηχανικός -Πτυχιούχος Α.Π.Θ.-Diploma of Higher Education in Architecture, University of Portsmouth, UK.

Go explore - Imago Mundi - Fondazione Benetton - 2014

http://www.imagomundiart.com/artworks/maria-karachristou-go-explore/




The folding structures 2011

This research is based on the book of Deleuze ''The fold : Leibniz and the baroque.''
Material: Fabric and acrylic paint.
































Αρχειοθήκη ιστολογίου